Ubrania damskie w dropshippingu to pomysł na e-biznes, który cieszy się sporym zainteresowaniem. Sprawdź, jakie są jego zalety oraz z czym to się je!
Dropshipping odzieży – na czym polega?
Dropshipping odzieży polega na tym, że Ty sprzedajesz ubrania we własnym sklepie, których nie posiadasz tak naprawdę na stanie. Towary są przesyłane bezpośrednio z hurtowni, z którą podpiszesz umowę.
Dzięki takiej formie biznesu, Twój sklep internetowy nie musi posiadać magazynu a Ty nie musisz tracić czasu na przygotowanie, pakowanie i wysyłanie zamówień. Jedyne, na czym się będziesz się skupiać to wstawienie produktów do sklepu, dobra reklama i obsługa klienta.
Hurtownia dropshipping – od tego zacznij
Prowadzisz swój własny butik odzieżowy i chciałabyś spróbować sił w internecie, ale nie wiesz jak? Zacznij od znalezienia polskiego producenta odzieży, np. Roco Fashion, który realizuje usługę wysyłania odzieży na sztuki do klientów detalicznych, czyli usługę dropshippingu.
Dropshiping odzieży to prowadzenie sprzedaży internetowej z pominięciem magazynu. Co to dla ciebie oznacza? Nie musisz zamawiać towaru na stan, żeby go sprzedawać przez internet. Taki rodzaj prowadzenia biznesu jest dość popularny, a główną korzyścią jest brak potrzeby inwestowania w towar.
Producent odzieży dostarczy ci zdjęcia i dane o produktach, ty jedynie musisz je wstawić do sklepu i przygotować unikalne opisy produktów. Do tego oczywiście możesz też wstawiać produkty ze swojego butiku oraz te wyprzedażowe, których długo nie możesz sprzedać. A tam oglądających jest o wiele więcej.
Ubrania damskie w dropshippingu – jak to działa?
Pamiętaj, że biznes prowadzony w sieci wymaga przede wszystkim dobrej reklamy oraz zaangażowania osoby obsługującej sklep. Niemniej jednak sam dropshipping odzieży to prosta metoda realizacji zamówienia, która pozwala właścicielom sklepów internetowych sprzedawać bezpośrednio konsumentom, bez konieczności magazynowania zapasów.
Gdy klientowi spodoba się np. sukienka damska w Twoim sklepie internetowym, który prowadzisz i dokona zakupu, Ty składasz zamówienie w hurtowni odzieży na sztuki, która wysyła do klienta Towar w twoim imieniu. Fakturę za towar natomiast wysyła Tobie. Klient nie zobaczy żadnych danych zakupowych a strona hurtowni nie umożliwi klientowi złożenia zamówienia z pominięciem Ciebie.
Zatem klient płaci cenę detaliczną w twoim sklepie, a Ty płacisz cenę hurtową producenta. Różnica, która wynika z obu cen to przychód dla Twojego biznesu. Hurtownia dropshipping to czysta wygoda, prawda?
Hurtownie dropshipping – co jeszcze jest ważne w tym biznesie?
Biznes prowadzony w sieci wymaga przede wszystkim dobrej reklamy oraz zaangażowania osoby zarządzającej nim. Nie myśl, że to „samograj”, to równie ciężka praca, podobnie jak prowadzenie butiku stacjonarnego. Ważne więc aby wprowadzać różnorodne udogodnienia, które zmniejszają ilość pracy.
Takim rozwiązaniem jest właśnie dropshipping, czyli metoda realizacji zamówienia, która pozwala właścicielom sklepów internetowych sprzedawać bezpośrednio konsumentom, bez konieczności magazynowania zapasów.
Niemniej jednak weź pod uwagę, że część z klientów zwróci towar. Ustal więc z hurtownią co w przypadku zwrotów towarów. Czy musisz je sprzedać samodzielnie czy jest możliwość zwrotu lub wymiany do hurtowni. W najgorszym razie wystawisz te ubrania dodatkowo w stacjonarnym sklepie.
Zalety biznesu dropshipping
- Sklep nie musi martwić się o zapasy produktów na magazynie, zanim będzie mógł sprzedawać je swoim klientom,
- Hurtownia odzieży dropshipping, z którą podpiszesz umowę zajmie się wysyłką oraz dostarczeniem zamówienia do Twoich klientów sklepu w Twoim imieniu,
- Klienci nie muszą wiedzieć o tym, że sklep internetowy jest tylko pośrednikiem,
- Rozpoczęcie biznesu w formie dropshippingu jest stosunkowo szybkie oraz łatwe,
- Jest to okazja dla sklepu internetowego, aby uzyskać dodatkowy przychód,
- Przygodę z biznesem online można zacząć nawet nie posiadając sklepu stacjonarnego!
#artykułpartnera #współpraca
zdjęcia: roco-fasion.pl